Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Физическая культура и развитие творческих способностей у детей дошкольного возраста

Proceeding
VIII International applied research conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Author:
Maslova N. B. 1
Work direction:
Теория и методика физического воспитания в ДОУ
Rating:
Article accesses:
3048
Published in:
eLibrary.ru
1 МКДОУ «ЦРР – «Родничок»
For citation:
Maslova N. B. (2016). Физическая культура и развитие творческих способностей у детей дошкольного возраста. Preschool education: experience, questions and future development, 182-184. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена развитию творческих способностей дошкольника с помощью двигательной активности.

References

  1. 1. Ашмарина Б.А. Теория и методика физического воспитания. – М.: Просвещение, 2007. – 511 с.
  2. 2. Михеев А.А. Физическое воспитание. – М.: Просвещение, 2007. – 421 с.
  3. 3. Доровской А.И. Сто советов по развитию одаренности детей. – М.: Российское педагогическое агентство, 1997.
  4. 4. Физическая культура и развитие творческих способностей у детей дошкольного возраста [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.maam.ru/detskijsad/fizicheskaja-kultura-i-razvitie-tvorcheskih-sposobnostei-u-detei-doshkolnogo-vozrasta.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.