Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Методическая работа как средство повышения квалификации педагогов дошкольной образовательной организации

Proceeding
VIII International applied research conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Author:
Syrlybaeva G. R. 1
Scientific adviser:
Verkhovykh I. V.2
Work direction:
Проблемы повышения качества образования в ДОУ
Rating:
Article accesses:
2566
Published in:
eLibrary.ru
1 МБДОУ «Д/С №263»
2 FSBEI of HE "Chelyabinsk State Pedagogical University"
For citation:
Syrlybaeva G. R. (2016). Методическая работа как средство повышения квалификации педагогов дошкольной образовательной организации. Preschool education: experience, questions and future development, 185-186. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрены роль педагога в образовательной системе, его способности и методы повышения квалификации педагогов ДОО на основе методической работы.

References

  1. 1. Мухина Н.В. Концепции развивающего обучения и пути развития различных видов мышления / Н.В. Мухина // Высшее образование сегодня. – 2015. – №3. – С. 150–167.
  2. 2. Ситаров В.Б. Проблемное обучение как одно из направлений современных технологий обучения / В.Б. Ситаров // Вопросы образования. – 2013. – №9. – С. 35–40.
  3. 3. Хвесеня Н.П. Методика преподавания в ДОУ / Н.П. Хвесеня // Образование и наука. – 2016. – №1. – С. 115–119.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.