Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Творческий потенциал как технология стрессоустойчивости личности

Proceeding
VII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Author:
Shopina M. A. 1
Work direction:
Психологические аспекты педагогической деятельности
Rating:
Article accesses:
2134
Published in:
eLibrary.ru
1 Институт последипломного педагогического образования ГОУ ВПО Киевский университет им. Б. Гринченко
For citation:
Shopina M. A. (2016). Творческий потенциал как технология стрессоустойчивости личности. Pedagogical experience: theory, techniques and practice, 55-56. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматривается влияние творческого потенциала учителя на преодоление стрессовых ситуаций. Проанализирована взаимосвязь между развитием творческого потенциала и стрессоустойчивостью личности.

References

  1. 1. Селье Г. На уровне целого организма / Г. Селье. – М.: Наука, 1972. – 123 с.
  2. 2. Фрейджер Р. Теории личности и личностный рост / Р. Фрейджер, Д. Фэйдимен. – М.: ОЛМА ПРЕСС. – 2004. – 657 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.