Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Factors influencing consumer behavior

Proceeding
DOI: 10.21661/r-80748
Open Access
IX International students' applied research conference «Academic community of students». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
IX International students' applied research conference «Academic community of students». Volume 1
Author:
Kondrat D. V. 1
Scientific adviser:
Zaharova A. V.1
Work direction:
Психологические науки
Rating:
Article accesses:
2592
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Novosibirsk State Technical University"
For citation:
Kondrat D. V. (2016). Factors influencing consumer behavior. Academic community of students, 1, 241-243. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-80748

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена описанию факторов, влияющих на поведение потребителя. Поведение потребителя находится под постоянным влиянием определенных факторов, имеющих непосредственное влияние на принятие решения о покупках.

References

  1. 1. Апполонова А.В. Модели убеждающей коммуникации // Научное сообщество студентов: VI Междунар. студенч. науч.-практ. конф. / А.В. Апполонова, А.В. Захарова. – Чебоксары, 2015. – С. 186–188.
  2. 2. Дурович А.П. Основы маркетинга. – М.: Новое знание, 2004. – С. 129.
  3. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга. – СПб., 2001. – С.172–173.
  4. 4. Кутолина Д.В. Коммуникационная политика государства в сфере просвещения / Д.В. Кутолина, А.В. Захарова // Студенческая наука XXI века: V Междунар. студенч. науч.-практ. конф. – Чебоксары, 2015. – С. 183–184.
  5. 5. Кутолина Д.В. Коммуникационная политика государства: понятие, характеристики / Д.В. Кутолина, А.В. Захарова // Студенческая наука XXI века VI Междунар. студенч. науч.-практ. конф. – Чебоксары: ЦНС, 2015. – №3 (6). – С. 70–73.
  6. 6. Лавров С.Н. Основы маркетинга товарных объектов / С.Н. Лавров, С.Ю. Злобин. – М.: Внешторгиздат, 2008. – С. 22.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.