Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Мотивационный потенциал экзамена на сертификат при изучении второго иностранного языка

Proceeding
VII International applied research conference «Education and science in the modern context». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Education and science in the modern context». Volume 1
Author:
Kuchukova L. P. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1799
Published in:
eLibrary.ru
1 FGBOU VO "Tverskoi gosudarstvennyi universitet"
For citation:
Kuchukova L. P. (2016). Мотивационный потенциал экзамена на сертификат при изучении второго иностранного языка. Education and science in the modern context, 1(2 (7)), 138-140. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена проблеме изучения второго иностранного языка. Автором изучаются способы повышения мотивации к данному предмету и использование материалов экзамена на сертификат в рамках аудиторных и самостоятельных занятий на лингвистическом факультете.

References

  1. 1. Johannes Gerbers, Frauke van der Werff. Fit furs Zertifikat B1: Deutschprufung fur Erwachsene. – Hueber Verlag, 2007. – 167 S.
  2. 2. Goethe-Institut [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/gzb/mat/ruindex.htm

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.