Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Environmental assessment of birch forests with Betula raddeana Trautv type in Bolshoe Sedlo mountain (Kislovodsk, the Stavropol Territory)

Proceeding
DOI: 10.21661/r-81126
Open Access
IX International students' applied research conference «Academic community of students». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
IX International students' applied research conference «Academic community of students». Volume 1
Author:
Korobkova E. A. 1
Work direction:
Биологические науки
Rating:
Article accesses:
2013
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "National Research Tomsk State University"
For citation:
Korobkova E. A. (2016). Environmental assessment of birch forests with Betula raddeana Trautv type in Bolshoe Sedlo mountain (Kislovodsk, the Stavropol Territory). Academic community of students, 1, 14-17. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-81126

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье проведена оценка экологического состояния березняков, содержащих вид Betula raddeana Trautv (берёза Радде).

References

  1. 1. Гроссгейм А.А. Определитель растений Кавказа. – М.: Советская наука, 1949. – 376 с.
  2. 2. Кузенева О.И. Род 364. Берёза – Betula // Флора СССР. В 30 т. / Гл. ред. и ред. тома акад. В.Л. Комаров. – М. – Л.: Изд-во АН СССР, 1936. – С. 280.
  3. 3. SAS. Планета. Программа для картографирования on-line [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://sasgis.ru/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.