List of publications on a keyword: «имиджевая реклама»


Экономика

Publication date: 06.05.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Kirill A. Platonov
Irina Y. Glinskaya , doctor of political sciences
FSAEI of HE «Peoples’ Friendship University of Russia» , Москва г

«Peculiarities of conducting an advertising campaign of a commercial bank»

Download an article

The article outlines special characteristics of banking advertising. It describes the main types of banking advertising as well as the main types of banking products and services. What is more, the authors discovered the peculiarities of advertising budgeting of a commercial bank, analyzes different methods of determining the advertising budget and controlling the work of an advertising department of a commercial bank.

Экономические науки

Publication date: 19.01.2016
Evaluate the material Average score: 3 (Всего: 1)
Olga I. Ermakova
НОУ ВО «Институт мировой экономики и информатизации» , Москва г

«Банковский маркетинг»

Download an article

Предметом исследования данной статьи являются проблемы разработки комплекса маркетинга коммерческого банка. Цель работы – исследования теоретических и практических аспектов повышения конкурентоспособности коммерческого банка и разработка рекомендаций по ее повышению на основе развития его маркетингового потенциала.

Экономика (экономическая теория, финансы, бухгалтерский учет, статистика и др.)

Publication date: 17.06.2015
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Artur V. Dzhimiev
Iurii I. Shvets , candidate of economic sciences
FSFEI of HE "Financial University under the Government of the Russian Federation" , Москва г

«Реклама: ее экономическая роль и особенности в России»

Download an article

Статья посвящена вопросу рекламы. Актуальность темы обоснована тем, что реклама на сегодняшний день является неотъемлемой частью рыночной экономики. Как отмечают авторы, в рекламе нуждается каждый товар: будь то продукт низкого или высокого качества. Реклама – это лицо продукта, который производит та или иная компания. В работе детально рассмотрено понятие «реклама» и выделены ее функции.