List of publications on a keyword: «поисковая оптимизация»


Экономика

Publication date: 17.01.2020
Evaluate the material Average score: 5 (Всего: 1)
Snezhana V. Rumiantseva
Ramazan M. Magomedov , candidate of pedagogical sciences
FSFEI of HE "Financial University under the Government of the Russian Federation" , Москва г

«Business with the Internet»

Download an article

The article discusses the use of Internet technologies by small and medium-sized enterprises as well as natural and state monopolies in modern society. Salient features of a new type of economy are defined.

Publication date: 28.12.2018
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Anastasiia I. Brezhneva
FSAEI of HE "North-Caucasus Federal University" , Ставропольский край
Julia A. Klimovskikh , candidate of philological sciences , Ph.D. in ling
Anastasiia E. Tkachenko , candidate of political sciences
Institute of Economics and Management of FSAEI of HPE "North-Caucasus Federal University" , Ставропольский край

«PECULIARITIES OF SOCIAL NETWORKS PROMOTION OF A FIRM»

Download an article

This article focuses on such relevant issue as SMM. It also reveals such an aspect as the absence of a unified measure of the effectiveness of SMM. The authors tell about the need for research and the creation of uniform criteria for measuring the effectiveness of the work of SMM specialists.

Экономические науки

Publication date: 02.06.2016
Evaluate the material Average score: 0 (Всего: 0)
Aleksandr S. Voronin
FSSFEI of HE "South Ural State University" (NRU) , Челябинская обл

«Internet marketing as a means of company profits increase»

Download an article

Статья посвящена актуальной теме, а именно интернет-маркетингу, в частности поисковой оптимизации сайтов. Во введении раскрыта и обоснована актуальность выбранной темы. Первая глава раскрывает теоретические аспекты. В ней подробно расписаны понятия и элементы интернет-маркетинга, его структура и виды. Во второй главе описываются наиболее распространенные проблемы элемента интернет-маркетинга – поисковой оптимизации. В третьей главе предоставляются методы решения выявленных проблем.