Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

How to make computer skills lesson interesting

Proceeding
DOI: 10.21661/r-111510
Open Access
VIII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VIII International applied research conference «Pedagogical experience: theory, techniques and practice»
Author:
Dolgov M. V. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
4549
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "SOSh 81"
For citation:
Dolgov M. V. (2016). How to make computer skills lesson interesting. Pedagogical experience: theory, techniques and practice, 54-55. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-111510

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье автор делится опытом, как сделать урок информатики для учащихся интересным и увлекательным. В итоге исследователь приходит к заключению о важности сочетания педагогических технологий на уроке информатики, создающих условия для активной познавательной деятельности учащихся.

References

  1. 1. Безрукова В.С. Всё о современном уроке в школе: проблемы и решения. – М., 2004.
  2. 2. Гузеев В.В. Основы образовательной технологии: дидактический инструментарий. – М., 2006.
  3. 3. Коротаева Е.В. Обучающие технологии в познавательной деятельности школьников. – М., 2003.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.