Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Preschooler's socialization in educational parks of Moscow

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112165
Open Access
VII International applied research conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
VII International applied research conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Author:
Liduhen Yu. A. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
2105
Published in:
eLibrary.ru
1 SBEI "School №709"
For citation:
Liduhen Y. A. (2016). Preschooler's socialization in educational parks of Moscow. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 111-112. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112165

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются современные подходы к воспитательно-образовательной работе на основе предлагаемых к работе в дошкольной ступени примерных образовательных программ развития дошкольников соответствии с предъявляемыми требованиями федерального государственного образовательного стандарта дошкольного образования.

References

  1. 1. Монтессори М. Помоги мне это сделать самому / Сост., вступ. статья М.В. Богуславской, Г.Б. Корнетов. – М.: Карапуз, 2000. – 272 с.
  2. 2. Приказ Министерства образования и науки Российской Федерации (Минобрнауки России) от 17 октября 2013 г. №1155 г. Москва «Об утверждении федерального государственного образовательного стандарта дошкольного образования».

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.