Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Graphic resources of PascalABC.NET helping the novices in programming

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112724
Open Access
VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Author:
Markova N. S. 1
Scientific adviser:
Isakova V. V.1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
2610
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Syktyvkar State University name after P. Sorokin"
For citation:
Markova N. S. (2016). Graphic resources of PascalABC.NET helping the novices in programming. Modern education development theory techniques and practice, 57-59. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112724

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The following paper represents the possibilities of graphic resources application of programming system by pupils to understand easily general technologies of programming.

References

  1. 1. Босова Л.Л. Информатика и ИКТ. Учебная программа и поурочное планирование для 8–9 классов [Текст] / Л.Л. Босова, А.Ю. Босова. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012. – 90 с.
  2. 2. Босова Л.Л. Информатика и ИКТ: учебник для 9 класса: В 2 ч [Текст] / Л.Л. Босова, А.Ю. Босова. . – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012.
  3. 3. Семакин И.Г. Информатика и ИКТ: Учебник для 9 класса [Текст] / И.Г. Семакин, Л.А. Залогова, С.В. Русаков, Л.В. Шестакова. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012. – 341 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.