Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Традиции и новаторство в деятельности педагога-музыканта

Proceeding
VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Author:
Temirbulatova A. K. 1
Work direction:
Психологические аспекты педагогической деятельности
Rating:
Article accesses:
2285
Published in:
eLibrary.ru
1 Institute of Philology, History and Arts of Humanitarian and Pedagogical Academy (branch) FSAEI of HE "Crimean Federal University named after V.I. Vernadsky "
For citation:
Temirbulatova A. K. (2016). Традиции и новаторство в деятельности педагога-музыканта. Modern education development theory techniques and practice, 44-46. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье отмечены основные компоненты, которые влияют на обучение игре на музыкальных инструментах. В работе выделены также механизмы формирования самооценки, величина которой включает психологические приемы для вытеснения личного во время исполнения и направления на создание образа.

References

  1. 1. Мельников В.М. Введение в экспериментальную психологию личности / В.М. Мельников, Л.Т. Ямпольский. – М.: Просвещение, 1085. – 319 с.
  2. 2. Теплов Б.М. Изучение основных свойств нервной системы и их значение для психологии индивидуальных различий / Б.М. Теплов, В.Д. Небылицын // Вопросы психологии. – 1963. – №5. – С. 38–47.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.