Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Характеристика опыта организации производительного труда учащихся

Proceeding
VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
VIII International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Author:
Lvov I. V. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1783
Published in:
eLibrary.ru
1 Herzen State Pedagogical University of Russia
For citation:
Lvov I. V. (2016). Характеристика опыта организации производительного труда учащихся. Modern education development theory techniques and practice, 69-71. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В работе рассмотрены аспекты организации производительного труда учащихся, которые могут быть преемственно заимствованы в современных условиях в ходе трудовой подготовки школьников.

References

  1. 1. Львов Ю.В. Преемственность педагогического руководства производительным трудом учащихся учителем трудового обучения школы и мастером ПО МУПК: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / Львов Юрий Владимирович. – СПб., 1989. – 169 с.
  2. 2. Поляков В.А. Производительный труд школьников [Текст]. – М.: Педагогика, 1986.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.