Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Influence of FSES input on personnel policy in educational institutions

Proceeding
DOI: 10.21661/r-112901
Open Access
VII International Research-to-practice Conference «Educational environment today: development strategy»
Creative commons logo
Published in:
VII International Research-to-practice Conference «Educational environment today: development strategy»
Author:
Koltasheva U.D. 1
Work direction:
Система образования
Rating:
Article accesses:
2673
Published in:
eLibrary.ru
1 MAEI Comprehensive school №68 with DESS
For citation:
Koltasheva Y. D. (2016). Influence of FSES input on personnel policy in educational institutions. Educational environment today: development strategy, 14-17. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-112901

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The successful introduction of the federal state educational standart requires high-qualified administrative and teaching staff. The main directions and objectives are development and implementation of unified reforms, monitoring of progress, providing of resource maintenance.

References

  1. 1. Лапыгин Ю.Н. Стратегический менеджмент: Учеб. пособие / Ю.Н. Лапыгин. – М.: Инфра-М, 2007. – 236 с. – (Высшее образование).
  2. 2. Фатхутдинов Р.А. Разработка управленческого решения. – М.: Перспектива, 2005. – С. 77.
  3. 3. Шайбель Т.В. Инновационные подходы к формированию кадровой политики предприятия / Т.В. Шайбель // Международный журнал экспериментального образования. – 2011. – №8. – С. 14–16.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.