Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ролевые игры в педагогике

Proceeding
IX International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research-to-practice conference «Modern education development theory techniques and practice»
Authors:
Gvozdeva E. V. 1 , Silchenko O. V. 1 , Zakirova R. T. 2
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
5630
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "SOSh 165 s uglublennym izucheniem angliiskogo iazyka"
2 МБОУ «СОШ №88»
For citation:
Gvozdeva E. V., Silchenko O. V., & Zakirova R. T. (2016). Ролевые игры в педагогике. Modern education development theory techniques and practice, 56-57. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье исследователями рассматривается вопрос особенностей применения ролевых игр в педагогической практике. В работе также перечисляются преимущества использования ролевых игр при обучении детей.

References

  1. 1. Ерошенков И.Н. Культурно-воспитательная деятельность среди детей и подростков. – М.: Владос, 2004.
  2. 2. Никитин Б.П. Развивающие игры. – М.: Педагогика, 2000.
  3. 3. Шмаков С.А. Игра и дети. – М.: Знание, 1998.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.