Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Системно-деятельный подход к организации внеурочной деятельности в условиях внедрения ФГОС

Proceeding
IX International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: theory, methodology, practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: theory, methodology, practice»
Author:
Makhmutova Z. M. 1
Work direction:
Коррекционная педагогика, дефектология
Rating:
Article accesses:
2869
Published in:
eLibrary.ru
1 FBEI "Nurlat Boarding School for children with disabilities"
For citation:
Makhmutova Z. M. (2016). Системно-деятельный подход к организации внеурочной деятельности в условиях внедрения ФГОС. Pedagogical experience: theory, methodology, practice, 301-306. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная статья посвящена системно-деятельному подходу в рамках реализации ФГОС. Автор приходит к выводу о важности полезной и привлекательной для детей внеурочной деятельности.

References

  1. 1. Малашко Е.И. Особенности организации внеурочной деятельности в основной школе в условиях внедрения ФГОС [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://kopilkaurokov.ru/vneurochka/prochee/osobiennostiorghanizatsiivnieurochnoidieiatielnostivosnovnoishkolievsootvietstviistriebovaniiamifgos (дата обращения: 06.10.16).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.