Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Музыкальное искусство в семье и ДОУ: аспекты взаимодействия

Proceeding
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Creative commons logo
Published in:
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Author:
Shevchenko N. P. 1
Work direction:
Взаимодействие ДО с семьей и институтами общества
Rating:
Article accesses:
2489
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 41"
For citation:
Shevchenko N. P. (2016). Музыкальное искусство в семье и ДОУ: аспекты взаимодействия. Preschool education: experience, questions and future development, 166-169. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен опыт работы ДОУ по взаимодействию музыкального руководителя и семьи в музыкально-эстетическом воспитании дошкольников.

References

  1. 1. Давыдова О.И. Работа с родителями в ДОУ / О.И. Давыдова, Л.Г. Богославец, А.А. Майер // Управление ДОУ. – 2005. – №2.
  2. 2. Калинина Ю.В. Инновационные технологии традиционных форм и компетентностного подхода работы детского сада и семьи: Материалы международной заочной конференции. – Челябинск, 2011.
  3. 3. Солодянкина О.В. Сотрудничество дошкольного учреждения с семьёй: Практическое пособие. – М.: АРКТИ, 2006.
  4. 4. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http//vospitatel.com.ua

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.