Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Физическое развитие в дошкольной образовательной организации

Proceeding
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Creative commons logo
Published in:
5th International research and practice conference «Preschool education: experience, questions and future development»
Authors:
Ulianova I. V. 1 , Emelianova S. V. 1
Work direction:
Здоровьесберегательная деятельность ДОУ
Rating:
Article accesses:
1774
Published in:
eLibrary.ru
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 119 "Volzhanochka"
For citation:
Ulianova I. V., & Emelianova S. V. (2016). Физическое развитие в дошкольной образовательной организации. Preschool education: experience, questions and future development, 192-193. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье авторами описаны аспекты деятельности управления дошкольного образования, направленного на совершенствование развития физического воспитания детей.

References

  1. 1. Биржаков М.Б. Введение в туризм. – СПб: Питер, 2002;
  2. 2. Волошина JI.Н. Воспитание двигательной культуры дошкольников: Учеб.-метод, пособие / JI.Н. Волошина. – М.: АРКТИ, 2005. – 108 с.
  3. 3. Макаренко В.Г. Педагогическое управление физкультурным образованием детей дошкольного возраста [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/pedagogicheskoe-upravlenie-fizkulturnym-obrazovaniem-detei-doshkolnogo-vozrasta (дата обращения: 26.10.2016).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.