Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Pedagogical general divisions and their connection with the activity of law enforcement official.

Proceeding
DOI: 10.21661/r-114431
Open Access
5th International research and practice conference «Scientific studies: from theory to practice». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
5th International research and practice conference «Scientific studies: from theory to practice». Volume 1
Author:
Stepankin I. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2292
Published in:
eLibrary.ru
1 FSPEI of HE "Volgograd Academy of the Russian Internal Affairs Ministry"
For citation:
Stepankin I. A. (2016). Pedagogical general divisions and their connection with the activity of law enforcement official. Scientific studies: from theory to practice, 1(4 (10)), 184-186. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-114431

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена педагогике в деятельности сотрудников ОВД как самостоятельной отрасли педагогического знания, рассматриваются основные понятия общей педагогики.

References

  1. 1. Воспитательная работа с личным составом в системе Министерства внутренних дел Российской Федерации: Учебник / Под общ.ред. В.Я. Кикотя. – М.: ЦОКР МВД РФ, 2009.
  2. 2. Педагогика: Учебник / Под ред. Л.П. Крившенко. – М.: Проспект, 2009.
  3. 3. Подласый И.П. Педагогика: Учебник. – М.: Юрайт-Издат, 2009.
  4. 4. Прикладная юридическая педагогика в органах внутренних дел: Учебник / Под ред. В.Я. Кикотя, А.М. Столяренко. – М.: Юнити-Дана, 2008.
  5. 5. Словарь практического психолога / Сост. С.Ю. Головин. – Минск: Харвест, 1997.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.