Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

The plan of lesson for children of senior logopedic group (ages 5-6) "At fairytale's"

Proceeding
DOI: 10.21661/r-114564
Open Access
8th International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
8th International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Mironova O. V. 1
Work direction:
Дошкольная педагогика
Rating:
Article accesses:
4018
Published in:
eLibrary.ru
1 SFPEI K/g №31 of Krasnoselskiy district
For citation:
Mironova O. V. (2016). The plan of lesson for children of senior logopedic group (ages 5-6) "At fairytale's". Upbringing and education: theory, methods and practice, 159-165. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-114564

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данный конспект адресован педагогам-логопедам и педагогам-психологам, а также всем педагогам, интересующимся здоровьесберегающими технологиями. Занятие в виде путешествия по сказкам – одно из самых доступных и эффективных средств внедрить полезную, но не столь интересную для детей работу по укреплению здоровья, как физического, так и психического.

References

  1. 1. Османов Г.А. Игры и упражнения для развития у детей общих речевых навыков детей 6–7 лет / Г.А. Османов, П.А. Позднякова. – Детство-Пресс, 2000.
  2. 2. Никитина А.В. 33 лексические темы для детей 5–6 лет. – СПб, 2003.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.