Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Разработка электронного пособия по теме «Кодирование текстовой информации» для интерактивных досок

Proceeding
6th International Research and Practical Conference «Priority directions of scienceand education development». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
6th International Research and Practical Conference «Priority directions of scienceand education development». Volume 1
Author:
Kubatova T. I. 1
Scientific adviser:
Deeva S. A.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1833
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Kuban State University"
For citation:
Kubatova T. I. (2016). Разработка электронного пособия по теме «Кодирование текстовой информации» для интерактивных досок. Priority directions of scienceand education development, 1(4 (11)), 112-115. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена созданию и использованию электронного пособия по информатике для 9 классов по теме «Кодирование текстовой информации» в программе SMARTNotebook, предназначенного для электронной доски SMART Board.

References

  1. 1. Иванова О.В. Интерактивные компьютерные технологии SMART при организации лекционных занятий по линейной алгебре // PR-technologies and informatization of the system of education: status and prospects: materials of the international scientific conference (October 10–11, 2014). – Prague: Vedecko vydavatelske centrum «Sociosfera-CZ», 2014. – P. 100–102.
  2. 2. Информатика и ИКТ: Учебник для 9 класс / Н.Д. Угринович. – 6-е изд. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2012. – 295 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.