Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Реализация онлайн-конструктора дидактических игр http://classtools.ru

Proceeding
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
IX International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Author:
Zhemchuzhnikov D. G. 1
Work direction:
Теория и методика общего образования
Rating:
Article accesses:
2860
Published in:
eLibrary.ru
1 ГБОУ «Многопрофильная школа №1220»
For citation:
Zhemchuzhnikov D. G. (2016). Реализация онлайн-конструктора дидактических игр http://classtools.ru. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 193-195. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Results of implementation of educational project - open online constructor of educational games -provided.

References

  1. 1. Методика обучения программированию, основанная на создании школьниками динамических компьютерных игр [Текст]: Монография / Д.Г. Жемчужников, О.Ю. Заславская. – Воронеж: Научная книга, 2014. – 200 с.
  2. 2. Конструктор универсальных дидактических игр classtools.ru [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://classtools.ru
  3. 3. Приложение Web 2.0 для поддержки обучения и процесса преподавания с помощью интерактивных модулей [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://learningapps.org
  4. 4. Create free games, quizzes, activities and diagrams in seconds! [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://classtools.net

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.