Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Роль классного руководителя в здоровьесбережении младших школьников

Proceeding
X International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: theory, methodology, practice». Volume 2
Creative commons logo
Published in:
X International Research-to-practice conference «Pedagogical experience: theory, methodology, practice». Volume 2
Authors:
Gorbatovskaia I. V. 1 , Andreeva N. S. 1
Work direction:
Физическое воспитание и здоровьесберегающая деятельность
Rating:
Article accesses:
1878
Published in:
eLibrary.ru
1 MBGI Belgorod "Lyceum №32"
For citation:
Gorbatovskaia I. V., & Andreeva N. S. (2017). Роль классного руководителя в здоровьесбережении младших школьников. Pedagogical experience: theory, methodology, practice, 2(1 (10)), 261-263. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article reflects the main features of the work of the class teacher in primary school on health protection. Suggests methods and techniques experience of primary school teachers.

References

  1. 1. Ковалько В.И. Здоровьесберегающие технологии в начальной школе 1–4 классы. – М.: Вако, 2004.
  2. 2. Лецких А.А. «Подвижный» способ обучения и его влияние на развитие учащихся. Завуч начальной школы. – 2004. – №1.
  3. 3. Тукачёва С.И. Физкультминутки. – Волгоград: Учитель, 2005.
  4. 4. Феоктистова В.Ф. Образовательные здоровьесберегающие технологии. – Волгоград: Учитель, 2009.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.