Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Проблемы и перспективы полиязычного образования в Казахстане

Proceeding
IV International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
IV International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects». Volume 1
Authors:
Avdonin V. V. 1 , Pak I. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
5248
Published in:
eLibrary.ru
1 Университет «Сырдария»
For citation:
Avdonin V. V., & Pak I. V. (2017). Проблемы и перспективы полиязычного образования в Казахстане. Science, education, society: trends and prospects, 1, 94-96. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The problems and prospects of formation and development of multilingual education in Kazakhstan in the article are considered, highlighted the main stages of the implementation of the program three languages in the educational process.

References

  1. 1. Назарбаев Н.А. Социальная модернизация Казахстана: Двадцать шагов к обществу всеобщего труда // Казахстанская правда, 10 июля 2012. –– №218–219.
  2. 2. Образование в многоязычном мире: Установочный документ ЮНЕСКО. – Париж, 2003. – 38 с [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http//www.unesko.orq/new/ru/media-services/sinqle-iew news/multilinquslism _ _key _ to_ inclusive_education/#.VNbyXufqCJU.
  3. 3. Государственная программа развития языков в Республике Казахстан на 2011–2020 годы [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http//www.edu.gov.kz

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.