Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Изучение снижения успеваемости десятиклассника

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogical experience: from theory to practice»
Authors:
Fedosova E. N. 1 , Spirkina E. M. 1
Work direction:
Психологические аспекты педагогической деятельности
Rating:
Article accesses:
2128
Published in:
eLibrary.ru
1 MBEI "SOSh №6"
For citation:
Fedosova E. N., & Spirkina E. M. (2017). Изучение снижения успеваемости десятиклассника. Pedagogical experience: from theory to practice, 35-37. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье анализируется проблема снижения успеваемости старшеклассников. Авторы приводят данные опросов и делают выводы.

References

  1. 1. Солсо Р. Экспериментальная психология: Практический курс / Р. Солсо, Х. Джонсон, К. Бил. – СПб., 2001.
  2. 2. Блонский П.П. Педология: Кн. для преподават. и студ. высш. пед. учеб. заведений / Под ред. В.А. Сластенина. – М., 1999.
  3. 3. Психологические особенности детей в подростковом возрасте [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://detki.guru/psihologiya-rebenka/psihologiya-detej-14–16.html
  4. 4. Подросток [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://tolkslovar.ru/p10925.html
  5. 5. Общая психология [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://psychologiya.com.ua/obshhaya-psixologiya.html

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.