Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Этнокультура на уроках английского языка через использование технологии критического мышления

Proceeding
International applied research conference «Ethnocultural activities in modern educational establishments and cultural institutions: experience, problems, prospects»
Creative commons logo
Published in:
International applied research conference «Ethnocultural activities in modern educational establishments and cultural institutions: experience, problems, prospects»
Authors:
Sychugova E.V. 1 , Sarvarova Z. F. 1
Work direction:
Этнокультурное образование и воспитание детей в условиях дошкольного, общего и дополнительного образования
Rating:
Article accesses:
2251
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "Gimnaziia 76"
For citation:
Sychugova E. V., & Sarvarova Z. F. (2017). Этнокультура на уроках английского языка через использование технологии критического мышления. Ethnocultural activities in modern educational establishments and cultural institutions: experience, problems, prospects, 321-323. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article is devoted to the forming of ethnic culture competency at the English lessons. The usage of methods of critical thinking can help the teacher introduce culture of various nationalities, living in different regions of our country and other countries, using interesting and available forms and tasks.

References

  1. 1. Баяндина М.Г. Изучение этнокультурных традиций на уроках английского языка [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://инфосайт414.рус/статья-изучение-английского-языка (дата обращения: 16.03.2017).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.