Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Научно-теоретические основы изучения предикативной лексики детей с общим недоразвитием речи

Proceeding
X International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Creative commons logo
Published in:
X International Scientific and Practical Conference «Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions»
Authors:
Zhelonkina E. A. 1 , Shumkova A. R. 1 , Filatova I. A. 1
Work direction:
Коррекционная педагогика
Rating:
Article accesses:
2595
Published in:
eLibrary.ru
1 FSFEI of HE "Ural State Pedagogical University"
For citation:
Zhelonkina E. A., Shumkova A. R., & Filatova I. A. (2017). Научно-теоретические основы изучения предикативной лексики детей с общим недоразвитием речи. Pedagogics and psychology: relevant theoretical and practical questions, 231-233. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрена проблема развития предикативной лексики у детей с общим недоразвитием речи. В работе обобщены результаты исследования особенностей освоения предиката детьми с общим недоразвитием речи. Представлены различные точки зрения на поэтапность становления речи при ее нормальном развитии.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.