Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Innovative development of lyceum education

Proceeding
DOI: 10.21661/r-129812
Open Access
IX International Research and Practice Conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
IX International Research and Practice Conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Osennova N.Yu. 1
Work direction:
Психолого-педагогические аспекты воспитания и обучения
Rating:
Article accesses:
1823
Published in:
eLibrary.ru
1 Lyceum №488 of Vyborgsky district in Saint-Petersburg
For citation:
Osennova N. Y. (2017). Innovative development of lyceum education. Upbringing and education: theory, methods and practice, 72-74. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-129812

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The article considers new approaches to education in the natural Sciences, a combination with humanitarian disciplines and techniques of educational work.

References

  1. 1. Десфонтейнес Л.Г. Взаимосвязь социального интеллекта и ценностных ориентаций личности // Теория и практика общественного развития. – 2015. – №10. – С. 254–257.
  2. 2. Десфонтейнес Л.Г. Научные и житейские подходы к определению понятия «интеллект» // Общество: социология, психология, педагогика. – 2017. – №1. – С. 50–54.
  3. 3. Шадриков В.Д. Познавательные процессы и способности в обучении. – М.: Просвещение, 1990. – 135 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.