Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Methodological foundations of the use of IT in the classroom of school subjects (for example, mathematics lesson)

Proceeding
IV Международная научно-практическая конференция «Образовательная среда сегодня: стратегии развития»
Creative commons logo
Published in:
IV Международная научно-практическая конференция «Образовательная среда сегодня: стратегии развития»
Authors:
Arynkhanova E. K. 1 , Kulmuratova A. S. 1 , Smailova L. K. 1
Work direction:
Инновационные принципы организации учебной деятельности
Rating:
Article accesses:
1949
Published in:
eLibrary.ru
1 AI "S. Seifullin Kazakh Agrotechnical University"
For citation:
Arynkhanova E. K., Kulmuratova A. S., & Smailova L. K. (2015). Methodological foundations of the use of IT in the classroom of school subjects (for example, mathematics lesson). Образовательная среда сегодня: стратегии развития, 326-329. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

In the establishment of the Republic of Kazakhstan as a sovereign state, tremendous social significance is the implementation of sector reform secondary and tertiary education. The realization of many of the challenges facing the education system at the present stage, is impossible without the use of methods and means of information.

References

  1. 1. Бобко И.М. – Н.: СИОТ РАО, 1997. – С. 77–81.
  2. 2. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. – М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
  3. 3. Молоков Ю.Г. Актуальные вопросы информатизации образования / Ю.Г. Молоков, А.В. Молокова // Образовательные технологии: Сб. науч. ст. Вып. 1. – М., 2000.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.