Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Методические рекомендации по использованию интерактивной доски на различных этапах урока

Proceeding
V Международная научно-практическая конференция «Педагогический опыт: теория, методика, практика»
Creative commons logo
Published in:
V Международная научно-практическая конференция «Педагогический опыт: теория, методика, практика»
Author:
Perevozchikova V. V. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
2233
Published in:
eLibrary.ru
1 МБОУ Игринская СОШ №5
For citation:
Perevozchikova V. V. (2015). Методические рекомендации по использованию интерактивной доски на различных этапах урока. Педагогический опыт: теория, методика, практика, 331-333. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

The study of graphic editors occurs in the subject Information technology. To determine how these themes appear in the school course, was made a comparative analysis of authors of programs and textbooks on Informatics. The realism of the image, in raster graphics, is an advantage when teaching children. The realism of the image the child creates the illusion of possibility to influence the surrounding world, which in turn develops creativity and breadth of thinking.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.