Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Роль письменной речи в процессе обучения иностранному языку

Proceeding
International Research-to-practice conference «Innovative technologies in science and education». Volume 1
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Innovative technologies in science and education». Volume 1
Author:
Sabirova R. I. 1
Scientific adviser:
Fahrutdinova R. A.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2878
Published in:
eLibrary.ru
1 Institute of Philology and Intercultural Communication FSAEI of HE "Kazan (Volga Region) Federal University"
For citation:
Sabirova R. I. (2017). Роль письменной речи в процессе обучения иностранному языку. Innovative technologies in science and education, 1(1), 214-215. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассмотрены психолого-педагогические особенности письменной речи на иностранном языке. Перечислены основные этапы развития умений иноязычной письменной речи в методике обучения иностранным языкам.

References

  1. 1. Гальскова Н.Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика / Н.Д. Гальскова, Н.И. Гез. – М., 2004.
  2. 2. Конышева А.В. Контроль результатов обучения иностранному языку / А.В. Конышева. – СПб., 2004.
  3. 3. Методика преподавания иностранных языков: общий курс: Учеб. пособие / Отв. ред. А.Н. Шамов. – М.: АСТ-Москва; Восток – Запад, 2008.
  4. 4. Рогова Г.В. Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Г.В. Рогова [и др.]. – М., 1991.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.