Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Дистанционное обучение детей с ОВЗ как механизм развития личности ребенка

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Modern education development: from theory to practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Modern education development: from theory to practice»
Authors:
Afanaseva V. N. 1 , Dimitrieva Z. P. 1 , Novak M. N. 1 , Iakovleva I. N. 1 , Iamukova O. V. 1
Work direction:
Коррекционная педагогика, дефектология
Rating:
Article accesses:
2123
Published in:
eLibrary.ru
1 МАОУ «СОШ №59»
For citation:
Afanaseva V. N., Dimitrieva Z. P., Novak M. N., Iakovleva I. N., & Iamukova O. V. (2017). Дистанционное обучение детей с ОВЗ как механизм развития личности ребенка. Modern education development: from theory to practice, 244-248. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен практический опыт внедрения дистанционных технологий в образовательное пространство школы. Авторами рассмотрены преимущества дистанционного обучения детей с ОВЗ.

References

  1. 1. Агапонов С.В. Средства дистанционного обучения: методика, технологии, инструментарий / Под ред. З.О. Джалиашвили. – СПб., 2003.
  2. 2. Ибрагимов И.М. Информационные технологии и средства дистанционного обучения / Под ред. А.Н. Ковшова. – М.: Академия, 2005.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.