Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Применение технологии укрупнения дидактических единиц в высшей математике

Proceeding
V International Scientific and Practical Conference «Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives»
Creative commons logo
Published in:
V International Scientific and Practical Conference «Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives»
Author:
Erilova E. N. 1
Work direction:
Теория и методика профессионального образования
Rating:
Article accesses:
1720
Published in:
eLibrary.ru
1 Higher School of Information Technologies and Automated systems FSAEI of HE "Northern (Arctic) Federal University named after M.V. Lomonosov"
For citation:
Erilova E. N. (2017). Применение технологии укрупнения дидактических единиц в высшей математике. Psychology and Pedagogics in the 21st century: theory, practice and perspectives, 62-63. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В представленной статье рассматривается технология укрупнения дидактических единиц, предложенная П.М. Эрдниевым, причины и возможности её применения в вузовском курсе математики.

References

  1. 1. Эрдниев П.М. Укрупнение дидактических единиц в обучении математике: Кн. для учителя / П.М. Эрдниев, Б.П.  Эрдниев. – М.: Просвещение, 1986. 255 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.