Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Особенности профессиональных типов личности в юношеском возрасте

Proceeding
IV International Research-to-practice Conference for Students «Students' scientific research and development»
Creative commons logo
Published in:
IV International Research-to-practice Conference for Students «Students' scientific research and development»
Author:
Paramonova I. A. 1
Work direction:
Психологические науки
Rating:
Article accesses:
1303
Published in:
eLibrary.ru
1 FSAEI of HE "Belgorod State National Research University"
For citation:
Paramonova I. A. (2016). Особенности профессиональных типов личности в юношеском возрасте. Students' scientific research and development, 90-91. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья посвящена особенностям профессиональных типов личности в старшем школьном возрасте. Рассмотрены наиболее характерные профессиональные типы старших школьников: социальный, интеллектуальный и офисный.

References

  1. 1. Альбекова О.П. Сравнительный анализ профессиональных типов личности монгольских и российских старшеклассников // Теория и практика общественного развития. – 2015. – №8. – С. 26–30.
  2. 2. Зеер Э.Ф. Профориентология: теория и практика / Э.Ф. Зеер, А.М. Павлова, Н.О. Садовникова. – М., 2004. – 192 с.
  3. 3. Климов Е.А. Психология профессионального самоопределения. – М.: Академия, 2004. – 304 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.