Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Каникулярная школа как форма адаптации детей к школе

Proceeding
VIII International Scientific and Practical Conference «Innovative trends of educational system development»
Creative commons logo
Published in:
VIII International Scientific and Practical Conference «Innovative trends of educational system development»
Authors:
Degtiareva T. I. 1 , Gerasimova T. V. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
2200
Published in:
eLibrary.ru
1 MBOU "Miuriunskaia SOSh 2"
For citation:
Degtiareva T. I., & Gerasimova T. V. (2017). Каникулярная школа как форма адаптации детей к школе. Innovative trends of educational system development, 71-74. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Каникулярная школа, адаптация детей к школе, младшие школьники

References

  1. 1. Аникина В.И. Школьная адаптационная площадка как один из возможных вариантов предшкольной подготовки / В.И. Аникина, В.И. Кожегачева [Электронный ресурс]. – Режим доступа http://открытыйурок.рф/статьи/513270
  2. 2. Проблема адаптации первоклассников к школе [Электронный ресурс]. – Режим доступа http://www.vashpsixolog.ru/primary-school-age/92-adaptation-to-school/294-the-problem-of-adaptation-to-the-school-first-graders
  3. 3. Штрафметова Е.В. Обеспечение готовности дошкольников к обучению / Е.В. Штрафметова [Электронный ресурс]. – Режим доступа http://открытыйурок.рф/статьи/524694

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.