Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Личностно ориентированные технологии преподавания иностранного языка в вузах МВД России

Proceeding
II International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
II International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Pestova E. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1693
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HPE "Barnaul juridic institution of MIA of Russia"
For citation:
Pestova E. V. (2017). Личностно ориентированные технологии преподавания иностранного языка в вузах МВД России. Education and science in the modern context, 113-115. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается вопрос о применении личностно ориентированных технологий преподавания иностранного языка в вузах МВД России.

References

  1. 1. Афанасьева Н. Личностный подход в обучении [Текст] / Н. Афанасьева // Школьный психолог. Пр. к «П.С.”. – 2001. – №32. – С. 6–10.
  2. 2. Плигин А.А. Стратегии обучения – основные компоненты личностно-ориентированного образования // Личностно-ориентированные подходы в образовании / Под ред. Скоробогатовой. – М., 2002. – С. 20–32.
  3. 3. Степанов Е. Личностно ориентированный подход в педагогической деятельности [Текст] / Е. Степанов // Воспитание школьников. – 2003. – №2. – С. 2–5.
  4. 4. Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе. – М: Сентябрь, 2000.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.