Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Коммуникативные средства педагогической коррекции агрессивного поведения личности

Proceeding
XIII International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Creative commons logo
Published in:
XIII International Scientific and Practical Conference «Pedagogical excellence and pedagogical technologies»
Author:
Соломина Л.А. 1
Work direction:
Общая педагогика
Rating:
Article accesses:
1499
Published in:
eLibrary.ru
1 ChUOO VO "Omskaia gumanitarnaia akademiia"
For citation:
Соломина Л. А. (2017). Коммуникативные средства педагогической коррекции агрессивного поведения личности. Pedagogical excellence and pedagogical technologies, 18-20. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Данная научная статья посвящена проблеме связанной с ориентированием личности на осознание своего поведения и его агрессивности.

References

  1. 1. Карпов А.В. Психология рефлексии / А.В. Карпов, И.М. Скитяева. – М. –Ярославль: Аверс-Пресс, 2010. – 303 с.
  2. 2. Солоненко Н.М. Педагогическая запущенность подростков и ее преодоление средствами социальной, общественной среды [Текст]: Автореф. дис. … канд. пед. наук. – М., 2007. – 22 с.
  3. 3. Шилов М.И. Изучение воспитанности школьников. – М.: Педагогика. – 2005. – С. 8–9.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.