Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Применение комментированного управления для формирования УУД у первоклассников

Proceeding
XI International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Creative commons logo
Published in:
XI International research and practice conference «Upbringing and education: theory, methods and practice»
Author:
Shageeva N. V. 1
Work direction:
Педагогика общеобразовательной школы
Rating:
Article accesses:
1640
Published in:
eLibrary.ru
1 MAOU "SOSh 112 s uglublennym izucheniem informatiki"
For citation:
Shageeva N. V. (2018). Применение комментированного управления для формирования УУД у первоклассников. Upbringing and education: theory, methods and practice, 247-249. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлен опыт применения комментируемого управления в обучении первоклассников для формирования универсальных учебных действий младших школьников. Формирование УУД в школе – процесс важный и необходимый на современном этапе развития общества.

References

  1. 1. Лысенкова С.Н. Когда легко учиться. – М.: Педагогика, 1985
  2. 2. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://moi-rang.ru/publ/metodicheskie_materialy/pedagogicheskie_tekhnologii/tekhnologija_s_n_lysenkovoj_perspektivno_operezhajushhee_obuchenie_s_ispolzovaniem_opornykh_skhem_
  3. 3. Лысенкова С.Н. Когда легко учиться [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/gp/knigi-s-n-lysenkovoy

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.