Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie evristicheskikh metodov i priemov v proektnoi deiatel'nosti uchashchikhsia Tsentra tekhnicheskogo tvorchestva

Proceeding
DOI: 10.21661/r-469867
Open Access
The IV national scientific and practical conference with international participation «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
The IV national scientific and practical conference with international participation «A breakthrough in science: development strategies»
Author:
Lisovskaia A. I. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1419
Published in:
eLibrary.ru
1 MBU DO TsDT "Raduga uspekha"
For citation:
Lisovskaia A. I. (2018). Ispol'zovanie evristicheskikh metodov i priemov v proektnoi deiatel'nosti uchashchikhsia Tsentra tekhnicheskogo tvorchestva. A breakthrough in science: development strategies, 69-72. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. https://doi.org/10.21661/r-469867

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматриваются инновационные методы организации проектной деятельности учащихся. Представлены особенности проектной деятельности в учреждении дополнительного образования детей технической направленности.

References

  1. 1. Кулюткин Ю.К. Эвристические методы в структуре решений. – М.: Педагогика, 1970.
  2. 2. Панфилова А.П. Мозговые штурмы в коллективном принятии решений. – Спб., 2005.
  3. 3. Хуторской А.В. Эвристическое обучения. – М.: 1998.
  4. 4. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://studfiles.net/preview/5567986/page:18/

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.