Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Problema formirovaniia pozitivnykh otnoshenii podrostkov

Proceeding
V International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
V International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Author:
Minakova V. I. 1
Scientific adviser:
Kuznetsova L. N.1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
1139
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Shukshin Altai State Humanitarian and Pedagogical University"
For citation:
Minakova V. I. (2018). Problema formirovaniia pozitivnykh otnoshenii podrostkov. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 110-111. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В работе раскрывается значимость формирования позитивных отношений в подростковом возрасте. Автором обозначены основные направления решения данной проблемы.

References

  1. 1. Щукина Г.И. Деятельность – социальная и психолого-педагогическая основа формирования познавательных интересов учащихся //Актуальные вопросы формирования интересов в обучении. – М.: АСТ-пресс, 2004. – С. 17–103.
  2. 2. Роджерс К. Какие вопросы я себе задал, если бы был учителем. – М.: Эдиториал, 2008. – 50 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.