Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

K voprosu o primenenii razlichnykh pis'mennykh rabot v korrektsii disgrafii

Theses of Report
Published in:
International Research-to-practice Conference «Pedagogical innovations: from theory to practice»
Authors:
Karlova M. A. 1 , Sergadeeva A. A. 1
Scientific adviser:
Yastrebova L.A.1
Work direction:
Общее направление
Rating:
Article accesses:
1424
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Karlova M. A., & Sergadeeva A. A. (Jan 1, 1900). K voprosu o primenenii razlichnykh pis'mennykh rabot v korrektsii disgrafii. Pedagogical innovations: from theory to practice. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC. Retrieved April 07, 2025, from https:/interactive-plus.ru/en/article/472426/discussion_platform

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье рассматриваются виды письменной работы, обеспечивающие формирование и развитие письменной речи детей с дисграфией.

References

  1. 1. Садовникова И.Н. Нарушения письменной речи и их преодоление у младших школьников. – М.: Владос, 1997.
  2. 2. Лапшина О.Н. Русский язык и культура речи: Учеб. пособие / Под ред. проф. О.Я. Гойхмана. – М.: Инфра-М, 2002.
  3. 3. Преодоление нарушений письменной речи [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://poisk-ru.ru/s34382t6.html (дата обращения: 13.06.2018).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.