Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Sovremennaia organizatsiia obrazovatel'noi deiatel'nosti doshkol'nika kvest-igra

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Panina S. I. 1 , Babalova T. A. 1 , Kurbanova S. M. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
1586
Published in:
eLibrary.ru
1 MSBEI K/g of a combined type №46 "Kolokolchik"
For citation:
Panina S. I., Babalova T. A., & Kurbanova S. M. (2018). Sovremennaia organizatsiia obrazovatel'noi deiatel'nosti doshkol'nika kvest-igra. Pedagogy and psychology: development prospects, 63-64. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается квест-игра как современная технология для дошкольных организаций. Эта форма организации образовательной деятельности дошкольника соответствует требованиям Федерального государственного образовательного стандарта дошкольного образования.

References

  1. 1. Осяк С.А. Образовательный квест – современная интерактивная технология // Современные проблемы науки и образования. – 2015. – №1–2.
  2. 2. Что такое образовательный веб-квест? [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http:// www.iteach.ru\metodika\a_2n4.php

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.