Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Osobennosti kommunikativnoi deiatel'nosti u glukhikh detei

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Author:
Zaikina E. D. 1
Scientific adviser:
Lebedenko I. I.1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1807
Published in:
eLibrary.ru
1 FSBEI of HE "Aramvir State Pedagogical University"
For citation:
Zaikina E. D. (2018). Osobennosti kommunikativnoi deiatel'nosti u glukhikh detei. Education and science in the modern context, 52-54. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье речь идёт об особенностях общения и взаимодействия с окружающими детей с нарушениями слуха.

References

  1. 1. Боскис P.M. Глухие и слабослышащие дети [Текст]. – М.: Советский спорт, 2004. – 304 с.
  2. 2. Кузнецова Л.В. Основы специальной психологии [Текст]: Учеб. пособие для студ. сред. пед. учеб заведений / Л.В. Кузнецова, Л.И. Переслени, Л.И. Солнцева [и др.]; под ред. Л. В. Кузнецовой. – 2-е изд., стер. – М.: Академия, 2005. – 480 с.
  3. 3. Лубовский В.И. Специальная психология [Текст]: Учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В.И. Лубовский, Т.В. Розанова, Л.И. Солнцева [и др.]; под ред. В. И. Лубовского. – 2-е изд., испр. – М.: Академия, 2005. – 464 с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.