Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie avtorskoi modeli individualizatsii B. Liver na urokakh matematiki

Proceeding
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Creative commons logo
Published in:
International Research-to-practice conference «Education and science in the modern context»
Authors:
Efremenko T. V. 1 , Tolstenko L. G. 2
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1478
Published in:
eLibrary.ru
1 Belgorod Engineering Youth Boarding School
2 MOU "SOSh 40"
For citation:
Efremenko T. V., & Tolstenko L. G. (2018). Ispol'zovanie avtorskoi modeli individualizatsii B. Liver na urokakh matematiki. Education and science in the modern context, 38-41. Чебоксары: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В данной статье говорится об одной из важнейших задач образования – индивидуализации обучения, воспитании интеллектуально развитой личности, стремящейся к познанию, активной мыслительной деятельности, поиску нового, имеющей желание и обладающей умением приобретать знания самостоятельно.

References

  1. 1. Селевко Г.К. Современные образовательные технологии. – М.: Народное образование, 2008. – 305 с.
  2. 2. [Электронный ресурс]. – Режим доступа:http://iknigi.net/avtor-marina-holodnaya/101432-kognitivnye-stili-o-prirode-individualnogo-uma-marina-holodnaya/read/page-22.html#sel=38:1,56:95

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.