Tselevye orientiry pri formirovanii brenda v gorodskoi srede
Proceeding


- Published in:
- International Research-to-practice Conference for students «Scientific research and developments of students»
- Author:
- Kravtsov D. V. 1
- Scientific adviser:
- Zarudneva A. I.1
- Work direction:
- Экономические науки
- Rating:
- Article accesses:
- 1080
- Published in:
- eLibrary.ru
1 FSFEI of HE “Volgograd State Technical University”
- APA
For citation:
Kravtsov D. V. (2019). Tselevye orientiry pri formirovanii brenda v gorodskoi srede. Scientific research and developments of students, 59-62. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.
- Full text
- Metrics
Abstract
В данной статье рассматривается вопрос определения целевых ориентиров при формировании бренда в городской среде.
References
- 1. Визгалов Д. Пусть города живут / сост. М. Губирниец, Н. Замятина, М. Ледовский. – М.: Сектор, 2015. – 272 с.
- 2. Гровер Р. Управление недвижимостью: международный учебный курс / Р. Гровер, М. Соловьев. – М.: ВШПП, 2007. – С. 361.
- 3. Капферер Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда. – М.: Вершина, 2007. – 448 с.
- 4. Copeland, L. Cities In Need Selling Themselves. For Sale: Your City. – USA Today. – June 9, 2003. – P. B02.
- 5. Hodges, T. Brandwatch. The Rigour of Competition. – Locum Destination Review. – Winter 2003. – P. 39.
Comments(0)