Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Ispol'zovanie metoda nagliadnogo modelirovaniia s det'mi doshkol'nogo vozrasta v protsesse muzitsirovaniia

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Science, education, society: trends and prospects»
Author:
Ibragimova E. A. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
1119
Published in:
eLibrary.ru
1 ANO DO "Planeta detstva "Lada" - D/S 187 "Solnyshko"
For citation:
Ibragimova E. A. (2019). Ispol'zovanie metoda nagliadnogo modelirovaniia s det'mi doshkol'nogo vozrasta v protsesse muzitsirovaniia. Science, education, society: trends and prospects, 51-52. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье рассматривается развитие музыкальных способностей детей в музицировании средствами наглядного моделирования.

References

  1. 1. Лаптева В.А. Музыкальная математика для детей 4–7 лет. – М.: Сфера, 2003.
  2. 2. Тютюнникова Т.Э. Учусь творить. Элементарное музицирование: музыка, речь, движение. – М., 2003.
  3. 3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://nsportal.ru/detskii-sad/vospitatelnaya-rabota/2015/11/20/ispolzovanie-metoda-naglyadnogo-modelirovaniya-v

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.