Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Soderzhanie i organizatsiia psikhologicheskoi raboty v usloviiakh suvorovskogo voennogo uchilishcha

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Relevant lines of scientific research: theory and practice»
Authors:
Iumakulova O. N. 1 , Klein A. D. 1
Work direction:
Психология
Rating:
Article accesses:
1192
Published in:
eLibrary.ru
1 FSOEI "Ulyanovsk Guard Suvorov Military School of the Ministry of Defence of the Russian Federation"
For citation:
Iumakulova O. N., & Klein A. D. (2019). Soderzhanie i organizatsiia psikhologicheskoi raboty v usloviiakh suvorovskogo voennogo uchilishcha. Relevant lines of scientific research: theory and practice, 79-81. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

В статье представлена система работы психологической службы Ульяновского гвардейского суворовского военного училища. Раскрыты задачи службы, содержание и основные функции педагога-психолога.

References

  1. 1. Абрамова Г.С. Практическая психология. Введение в практическую психологию. – Екатеринбург, 1998.
  2. 2. Кампеано М. Опыт военной психологии, индивидуальной общей. – СПб., 2012.
  3. 3. Руководство по психологической работе: Практическое руководство / С.Б. Дегтярёва, О.Н. Житченко, А.Д. Клейн, Ю.Н. Лачугина, М.К. Потапова, А.Б. Тойгонбаев. – Ульяновск: УГСВУ, 2014.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.