Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Развитие двигательных навыков с детьми с тяжелым нарушением речи на занятиях по физической культуре и плаванию

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «A breakthrough in science: development strategies»
Authors:
Logvinova O. I. 1 , Meshcheriakova S. V. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
969
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU D/S 31 "Zhuravlik"
For citation:
Logvinova O. I., & Meshcheriakova S. V. (2019). Развитие двигательных навыков с детьми с тяжелым нарушением речи на занятиях по физической культуре и плаванию. A breakthrough in science: development strategies, 18-21. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Employment with children with severe speech disorders, through non-traditional forms of work.

References

  1. 1. Доскин В.А. Растем здоровыми: пособие для воспитателей, родителей и инструкторов по физической культуры / В.А. Доскин. – М.: Просвещние,2002. – 145 с.
  2. 2. Климова Е.В. Особенности занятий по физической культуре с детьми с имеющими нарушениями осанки и дефекты речи / Е.В. Климова, И.Н. Гребенникова // Адаптивная физическая культура. – 2009. – №2(38).
  3. 3. Осокина Т. И. Обучение плаванию в детском саду / Т.И. Осокина, Е.А. Тимофеева, Т.Л. Богина. – М.: Просвещение, 1991.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.