Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Samoobrazovanie. Skazkoterapiia kak sredstvo razvitiia rechi detei 3-4 let

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies and modern education»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Scientific studies and modern education»
Authors:
Mikhailova O. B. 1 , Melnik I. V. 1 , Kriukova N. S. 1
Work direction:
Педагогика
Rating:
Article accesses:
2210
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 150"
For citation:
Mikhailova O. B., Melnik I. V., & Kriukova N. S. (2019). Samoobrazovanie. Skazkoterapiia kak sredstvo razvitiia rechi detei 3-4 let. Scientific studies and modern education, 68-70. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья описывает использование метода сказкотерапии для развития речевых навыков детей младшего дошкольного возраста. Также в тексте представлен план по самообразованию педагога дошкольного образования.

References

  1. 1. Павлецова Н. План самообразования «Сказкотерапия как средство формирования речи детей 3–4 лет» [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.maam.ru/detskijsad/samobrazovanie-na-temu-skazkoterapija-kak-sredstvo-formirovanija-razvitija-rechi-detei-3-4-let.html (дата обращения: 25.09.2019).

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.