Центр научного сотрудничества "Интерактив плюс"
info@interactive-plus.ru
+7 (8352) 222-490
2130122532
Центр научного сотрудничества «Интерактив плюс»
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
428000, Россия, Чувашская Республика, г. Чебоксары, улица Гражданская, дом 75
+7 (8352) 222-490
RU
428000
Чувашская Республика
г.Чебоксары
ул.Гражданская, д.75
56.125001
47.208966

Printsipy formirovaniia prostranstvennoi predmetno-razvivaiushchei sredy v DOO

Proceeding
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Creative commons logo
Published in:
International Scientific and Practical Conference «Pedagogy and psychology: development prospects»
Authors:
Kislova T. V. 1 , Koneva N. V. 1 , Prikhodko S. A. 1
Work direction:
Теория и методика дошкольного образования
Rating:
Article accesses:
1136
Published in:
eLibrary.ru
1 MBDOU "D/S 52"
For citation:
Kislova T. V., Koneva N. V., & Prikhodko S. A. (2019). Printsipy formirovaniia prostranstvennoi predmetno-razvivaiushchei sredy v DOO. Pedagogy and psychology: development prospects, 127-128. Cheboksary: SCC "Interactive plus", LLC.

  • Metadata
  • Full text
  • Metrics

Abstract

Статья раскрывает понятие и принципы построения пространственной предметно-развивающей среды в группе и во всей дошкольной организации.

References

  1. 1. Киреева Л.Г. Организация предметно-развивающей среды: из опыта работы. – Волгоград: Учитель, 2009. – 143 с.
  2. 2. Новоселова С.Л. Развивающая предметная среда. – М.: Центр инноваций в педагогике, 1995. – 59 с.
  3. 3. Рыжова Н.А. Развивающая среда дошкольных учреждений. – М.: Линка-Пресс, 2004. – 174с.

Comments(0)

When adding a comment stipulate:
  • the relevance of the published material;
  • general estimation (originality and relevance of the topic, completeness, depth, comprehensiveness of topic disclosure, consistency, coherence, evidence, structural ordering, nature and the accuracy of the examples, illustrative material, the credibility of the conclusions;
  • disadvantages, shortcomings;
  • questions and wishes to author.